Login

AutoMaster Obsługa Posprzedażowa

AftersalesWydajniejszy warsztat

Używanie systemu AutoMaster do przydzielania techników i zadań pozwoli Państwu w pełni wykorzystywać moce przerobowe warsztatu (i uzyskiwać wysoką rentowność). System zapewnia pełną kontrolę oraz podgląd codziennych działań i długoterminowych trendów.

Maksymalizuj moce przerobowe warsztatu

Oblicz moce przerobowe swojego działu serwisu przy pomocy zdefiniowanych planów zmian i zestawów umiejętności. Następnie możesz szybko zarezerwować nowe prace, jednocześnie spędzając więcej cennego czasu z każdym klientem. Nasze kompleksowe narzędzie do planowania dni wolnych i nieobecności zapobiega błędom polegającym na zaplanowaniu zbyt dużej liczby zadań serwisowych.

Uzyskaj kontrolę nad czasem techników

Wykorzystuj cały potencjał swojego zespołu: monitoruj i zarządzaj wszystkimi zleceniami napraw, aktywnością techników i niewykorzystanymi mocami przerobowymi.

  • Popraw wydajność warsztatu dzięki wizualnym narzędziom do raportowania w czasie rzeczywistym. Natychmiast wyświetlaj brak przyjazdu klientów lub opóźnione naprawy: są oznaczone kolorami.
  • Przeglądaj nowe pilne prace oraz takie, które można wykonać w późniejszym terminie, dzięki elektronicznemu systemowi Vehicle Health Check (VHC) systemu AutoMaster (sprzedawany oddzielnie).
  • Sprawdzaj wskaźniki wydajności i efektywnego wykorzystania czasu pracy przy pomocy graficznych wskaźników wydajności (ang. KPI — Key Performance Indicator). System umożliwia wyświetlenie tych wskaźników oddzielnie dla poszczególnych techników, zespołów i lokalizacji.
  • Natychmiast powiadomisz klientów za pośrednictwem wiadomości SMS, gdy pojazd jest gotowy do odbioru.
VHC

VHC

Vehicle Health Check (VHC) jest narzędziem do raportowania prac serwisowych, które współpracuje z modułem obsługi posprzedażowej systemu AutoMaster, pozwalając zwiększać przychody działu serwisowego. Gdy doradcy serwisowi znajdą pilną lub zalecaną pracę, którą należy wykonać podczas przeglądu, rejestrują każdą pozycję na urządzeniu przenośnym. Następnie jest ona dodawana bezpośrednio do zlecenia naprawy w systemie DMS, co ułatwia dalszy kontakt z klientem.

Narzędzie VHC jest:

  • Proste. Doradcy serwisowi zapisują potrzebne naprawy, używając tabletu lub innego urządzenia przenośnego.
  • Wydajne. Narzędzie VHC jest zintegrowane z systemem AutoMaster, więc potrzebne naprawy są automatycznie dodawane do zleceń prac, ułatwiając dalsze czynności.
  • Skuteczne. Zwiększ swoje przychody z obsługi posprzedażowej, mając wgląd w pilne naprawy i wykonując je, gdy pojazd nadal znajduje się w warsztacie.
  • Niezawodne. Lojalni klienci uwielbiają mieć świadomość, że ich pojazd jest w dobrym stanie technicznym.

eSerwis

Rezerwacja wizyty warsztatowej przez Internet

Klienci, którzy są przyzwyczajeni do rezerwowania lotów i miejsc w restauracji przez Internet, będą zachwyceni, gdy w ten sam sposób będą mogli zarezerwować wizytę swojego pojazdu w warsztacie. Dzięki modułowi AutoMaster eSerwis jest to możliwe.

Moduł eSerwis jest osadzony bezpośrednio w witrynie internetowej Państwa firmy dealerskiej i umożliwia klientom ukończenie całego procesu na jednym ekranie.

Kluczowe korzyści, jakie zapewnia ten produkt, to:

  • szybka i łatwa instalacja,
  • dostęp dla klientów w czasie rzeczywistym i 24 godziny na dobę z zaznaczonymi najwcześniejszymi dostępnymi terminami serwisu,
  • kierownicy warsztatu otrzymują automatyczne przypomnienia o rezerwacji; klienci otrzymują przypomnienia w formie wiadomości e-mail, SMS lub telefonicznie,
  • promocje pakietów i reklamy na stronie zapewnią dodatkowe przychody,
  • dla wygody klienta może być podanych wiele lokalizacji warsztatów,
  • integracja z modułami AutoMaster Messaging i Call Center systemu AutoMaster*.

    *Aby nabyć moduły Messaging i Call Center, należy zakupić osobne licencje.

Zarządzanie samochodami zastępczymi

CModuł Zarządzanie samochodami zastępczymi bardzo ułatwia zarządzanie flotą samochodów zastępczych. Rezerwuj samochody zastępcze w tym samym momencie, gdy rezerwujesz czas techników; przedziały czasu dostępności każdego pojazdu są wyraźnie widoczne. Harmonogram obejmuje pełne funkcje konserwacji, więc możesz utrzymywać swoją flotę w pełnej sprawności technicznej, co ma ogromny wpływ na lojalność klientów

Hotel Opon

Klienci nie lubią przenosić opon letnich i zimowych lub znajdować dla nich miejsca w garażu. Dzięki modułowi Hotel opon systemu AutoMaster możesz oszczędzić im kłopotu oraz sprawić, by wracali do swojego centrum serwisowego. Moduł Hotel opon wykorzystuje informacje o obecnych klientach, na podstawie których generuje umowy, tworzy stosowne rekordy, drukuje etykiety, a także przedstawia ofertę usługi przechowywania opon nowym nabywcom samochodów podczas transakcji sprzedaży. *

Wiecej informacji