Login

AutoMaster v. 8.0

CRM

Odnowiony interfejs użytkownika

Nowy system AutoMaster w wersji 8.0 jest oparty na odnowionym i nowoczesnym interfejsie użytkownika, który jest szybszy i prostszy w obsłudze.

CRM


CRM


Nowy Pulpit sprzedawcy

Zarządzanie codziennymi zadaniami i ich wykonywanie jest teraz znacznie łatwiejsze niż wcześniej — codzienne otwarte zadania można łatwo przeglądać i uzyskiwać do nich dostęp — wszystkie informacje są w zasięgu ręki dzięki nowemu niezawodnemu mechanizmowi swobodnego wyszukiwania tekstowego.

CRM

Funkcje i korzyści

  • Łatwy w obsłudze: Prosty i intuicyjny interfejs użytkownika
  • Szybszy dostęp do kluczowych funkcji (tworzenie ofert, przetwarzanie potencjalnych klientów, oznaczanie utraconych sprzedaży, jazdy testowe...)
  • Pulpit sprzedawcy umożliwia bezpośrednie wysyłanie ofert w wiadomościach e-mail
  • Klienci mogą wysyłać odpowiedzi bezpośrednio do skrzynki odbiorczej modułu CRM
  • Szybkie tworzenie umów zamówień na jednym ekranie
  • Oszczędzisz czas dzięki narzędziu swobodnego wyszukiwania tekstowego

Zaawansowany moduł obsługi potencjalnych klientów*

Zgromadź wszystkie nowe okazje sprzedaży w systemie AutoMaster. Systematycznie przetwarzaj potencjalnych klientów, importuj je z wszystkich źródeł, usuń duplikaty, połącz okazje do sprzedaży z aktualnymi klientami, a także przydzielaj je sprzedawcom. Mierz i poprawiaj proces zarządzania szansami biznesowymi, korzystając z wizualnych raportów.

Funkcje i korzyści

  • Importowanie szans biznesowych z różnych źródeł (portale internetowe, wiadomości e-mail, firmy finansowe itp.)
  • Skrzynka odbiorcza przeznaczona do zarządzania szansami biznesowymi, przydzielania ich i kontynuowania kontaktów.
  • Unikaj zduplikowanych klientów dzięki inteligentnemu mechanizmowi rozpoznawania duplikatów
  • Wizualne raporty umożliwiające pomiar i śledzenie procesu obsługi szans biznesowych
  • Integracja raportów z platformą Sharepoint

*Aby zyskać dostęp do zaawansowanego modułu obsługi potencjalnych klientów, należy zakupić osobną licencję

CRM

Warsztat i serwis

Asystent obsługi 360

Poznaj swoich klientów obsługiwanych w punkcie sprzedaży. Moduł Asystent obsługi 360 zapewnia prosty sposób przeglądania m.in. takich danych, jak profil klienta, historia serwisu, reklamacje gwarancyjne, posprzedażowe kampanie marketingowe, kampanie techniczne, przeglądy pojazdu — wszystko to na jednym ekranie.

Funkcje i korzyści

  • Zapewniaj wysokiej jakości obsługę klientów, korzystając z widoku jednego ekranu
  • Gdy wiesz więcej, sprzedajesz więcej! Działania klienta, kampanie oraz profil klienta zapewniają jasny obraz nowych okazji sprzedaży
  • Chcesz uzyskać dostęp do szczegółowych danych? Aby dowiedzieć się więcej o kliencie lub pojeździe, wystarczy przejść do odpowiedniej sekcji.
  • Widok 360: Wyświetla czynności związane ze sprzedażą pojazdów w Twoim punkcie sprzedaży.
Korjaamo

Zarządzanie kontaktami

Nowe funkcje zarządzania kontaktami warsztatu pozwalają utrzymywać aktualne informacje o klientach.
Aktualne informacje o kontaktach otwierają szereg nowych możliwości związanych z kampaniami marketingowymi. Moduł CRM systemu AutoMaster jest wyposażony w narzędzia, które ułatwiają ten proces, w tym funkcje segmentacji klientów, działań marketingowych skierowanych do grupy docelowej i badań ankietowych klientów.

Funkcje i korzyści

  • Utrzymywanie informacji o kontaktach bez dodatkowego wysiłku. Wszystkie funkcje są dostępne bezpośrednio na ekranie zlecenia pracy
  • Umożliwia lepszą segmentację na potrzeby działań marketingowych poprzez utrzymywanie aktualnych informacji o właścicielach pojazdów.
Korjaamo

Elektroniczne narzędzie Vehicle Health Check

Przegląd pojazdu można teraz wykonać w całości bez pracy papierkowej dzięki użyciu tabletu lub innego urządzenia przenośnego.

Funkcje i korzyści

  • Sprzedawaj więcej: Wykorzystuj wszystkie okazje wykonania pilnych napraw oraz napraw, które należy wykonać w bliskiej przyszłości
  • Przenoś wyniki przeglądu automatycznie do zlecenia pracy
  • Wykonuj własne szablony przeglądu
  • W razie potrzeby istnieje możliwość wydrukowania formularzy przeglądu pojazdu
  • Niezależne od platformy (może być używane z dowolną przeglądarką internetową i dowolnym tabletem)
iPad

Wspólne

Wiadomości dla klientów

System AutoMaster wersja 8.0 wspiera komunikację między dealerem a klientem za pośrednictwem wiadomości e-mail i SMS nawet lepiej niż wcześniej. Nowe funkcje obsługujące wiadomości działają w całym systemie DMS AutoMaster.

Funkcje i korzyści

  • Oszczędzaj czas i wysyłaj wiadomości e-mail / SMS do klienta bezpośrednio z systemu AutoMaster.
  • Czytaj odpowiedzi od klienta bezpośrednio w systemie AutoMaster (funkcja dostępna tylko w module CRM).
  • Historia wiadomości dostępna dla każdej osoby w organizacji dealera.
  • Intuicyjny interfejs użytkownika: specjalne okna przeznaczone do obsługi wiadomości e-mail / SMS
  • Zmniejsz wydatki na obsługę systemu IT: funkcja niezależna od serwera pocztowego, fizycznego telefonu komórkowego, operatora

Obsługiwane platformy

Obsługiwane systemy operacyjne

Windows Server 2008 (32-bit)
Windows Server 2008 (64-bit)
Windows Server 2008 R2 (64-bit)
Windows 7 (32-bit)
Windows 7 (64-bit)
Windows Server 2003 (32-bit)
Windows Server 2003 (64-bit)
Windows VISTA (32-bit)
Windows VISTA (64-bit)
Windows XP (32-bit)

Obsługiwane wersje oprogramowania SQL Server

SQL Server 2008 (32-bit)
SQL Server 2008 R2 (32 and 64-bit)
SQL Server 2008 (64-bit)
SQL Server 2005 SP2/SP3 (32-bit)
SQL Server 2005 SP2/SP3 (64-bit)

Obsługiwane wersje pakietu MS Office

Office 2010
Office 2007
Office 2003

Obsługiwane wersje IIS

IIS 7.5
IIS 7.0
IIS 6.0

Wiecej informacji